Presto Logo

About us

Presto is een applicatie ontwikkeld voor verenigingen. Het maakt het organiseren en beheren van uw jaarlijkse restaurantdagen een stuk eenvoudiger. De app is ontstaan omdat onze eigen vereniging elk jaar opnieuw nood had aan een systeem om de kassa van het restaurant te registreren. Hierdoor zijn wij aan de slag gegaan met een applicatie die elk jaar eenvoudig opnieuw te gebruiken is.

Na het eerste gebruik van de onze app waren er al meteen 3 nieuwe verenigingen geïnteresseerd in de Presto app. Dit gaf ons het inzicht dat er nog meerdere verenigingen zijn die jaarlijks sukkelen met het beheren van hun restaurantdagen… Vandaar nu speciaal voor jullie onze oplossing: De Presto App!

Presto wordt bijgewerkt op basis van jullie feedback! Aarzel zeker niet ons te contacteren als u zelf nieuwe voorstellen voor de app hebt. Hieronder een paar voorbeelden van functies die dankzij jullie werden toegevoegd:

  • De mogelijkheid om meer dan 2 menu-lijsten toe te voegen
  • Negatieve prijzen in te geven om kortingen bij te houden
  • Mogelijkheid om niet eet- drink items toe te voegen (zoals groepsfoto's, lidkaarten, inschrijven op maandblad, ...)
  • De mogelijkheid namen in te geven voor de personen die tijdens de shift aan de kassa zaten
  • Een rekening eerlijk verdelen tussen verschillende gasten
  • Rekeningen een naam geven in plaats van nummers om deze later eenvoudiger terug te vinden
Elke update maakt Presto beter voor jullie, voor ons én voor alle andere verenigingen die Presto gebruiken.

Suppport.

Hulp nodig bij het opzetten van uw kassa? Wij weten dat het organiseren van een restaurant-weekend een stressvolle taak kan zijn, dus de Presto app dient ervoor deze stress voor u weg te halen. Nier om er nog een schep bovenop te doen. Wij helpen u graag verder!

  • Email

    U kan ons ten alle tijden via email bereiken voor vragen of hulp. Wij zullen uw vragen zo spoedig mogelijk proberen te beantwoorden.

  • Mobiel

    Indien u snel hulp of antwoorden nodig hebt kan u ons altijd telefonisch contacteren. Het kan ook zijn dat wij u telefonisch zullen contacteren indien wij meer informatie nodig hebben in vragen die u stelde via email.

  • Screenshare

    Via screen-share is het zowel voor ons als voor u eenvoudiger om te achterhalen wat er net mis ging in uw kassa systeem. U kan zo mee volgen hoe wij uw probleem oplossen, zodat u dit in de toekomst niet nog eens voor hebt.

  • Live

    Wanneer u problemen ondervind wanneer uw restaurant bezig is, valt er uiteraard geen tijd te verliezen! Wij kunnen live nieuwe updates naar de versie van uw restaurant sturen om cruciale fouten uit het systeem te halen!