FAQ

Zit je nog met vragen of loop je ergens op vast? Neem zeker eens een kijkje tussen onze veelgestelde vragen. Veel vragen zullen ook doorverwijzen naar onze algemene Presto Documentatie om je verder te helpen.

Algemeen

  • Moet ik Presto installeren?

    Nee, je kan Presto direct in je browser gebruiken. Safari, Chrome, Firefox, … een moderne webbrowser zou geen problemen moeten hebben met het draaien van de applicatie.

  • Kan ik Presto offline gebruiken?

    Nee, je moet jammer genoeg over een internetverbinding (wifi/4G) beschikken om rekeningen te kunnen opslaan. De applicatie gebruikt eenvoudige lees en schrijf calls naar de database, dus een hotspot via een mobiele telefoon is ook al voldoende.

Restaurants

  • Hoelang kan ik een evenement gebruiken met 1 credit?

    Wanneer je een evenement activeert, blijft deze 30 dagen lang actief. Zolang een evenement actief is kan je nieuwe rekeningen blijven toevoegen.

    Indien het evenement niet meer actief is kan je wel nog steeds alle data hiervan bekijken. Je kan alleen geen nieuwe rekeningen meer toevoegen, tenzij je het evenement opnieuw activeert.

  • Hoelang blijft een credit geldig?

    Indien je credits hebt aangekocht en deze in je account staan, blijven deze voor altijd beschikbaar, tenzij je ze gebruikt om evenementen te activeren. Zolang je ze niet gebruikt blijven ze voor altijd in je account staan.

Prijzen

  • Waarom kost een Credit €25?

    Bij Presto houden we van transparantie als het gaat om onze prijzen. We willen ervoor zorgen dat zowel grote als kleine verenigingen gebruik kunnen maken van onze applicatie. Onze prijs van €25 is gebaseerd op de opbrengst van één bezoeker aan jouw evenement.

    Maar hier komt het goede nieuws: als je direct 5 credits koopt, krijg je een mooie korting van maar liefst 20%! Dit betekent dat je jouw evenement kunt activeren voor slechts €19.90!

    Maak nu nog je Presto account aan!