Wij hebben ondersteuning om betalingen te ontvangen via Cash, SEPA overschrijving (QR) en Payconiq. Om hiervoor gebruik te kunnen maken dien je over een geldige IBAN en BIC code beschikken, en voor Payconiq heb je een Merchant account nodig met de nodige toegangssleutels. Deze zijn beide enkel toonbaar op het klanten scherm.
Je kan de SEPA overschrijving en Payconiq inschakelen voor jouw account bij het Instellingen tabblad.
Bij het maken van een rekening heb je de keuze tussen de verschillende betaalmethoden die geactiveerd zijn voor jouw account.
Bij het aanduiden van SEPA of Payconiq zal er via het het klanten scherm een unieke QR code worden gegenereerd om de betaling af te ronden.
Bij een SEPA overschrijving dien je manueel de rekening op te slaan. Indien je kiest voor Payconiq heeft de klant 2 minuten om zijn rekening te betalen. Zodra dit gebeurd is krijgt de kassa hier een melding van. Indien deze met succes betaald is zal de rekening worden bewaard. Mocht er iets fout gaan met de betaling zal hier een melding van getoond worden en zal de rekening automatisch terug naar Cash worden gezet. Mocht de klant nog is willen proberen kan je dan opnieuw Payconiq aanduiden om een nieuwe QR code te laten genereren.