Het Presto Dashboard
Na aanmelden is dit het eerste scherm waar je op terecht komt. Hier kan je enkele belangrijke data terug vinden over je organisatie. Links in het dashboard kan je navigeren naar alle andere pagina’s die beschikbaar zijn binnen Presto.
Rechts bovenaan wanneer je in het dashboard bent, kan je zien hoeveel credits je account beschikbaar heeft. Je hebt 1 credit nodig om een evenement te activeren. Zonder credits kan je wel alvast evenementen aanmaken en voorbereiden, zonder hiervoor een credit nodig te hebbe. Eens je het evenement hebt getest en alles lijkt goed te werken, kan je een credit aankopen om het restaurant te activeren.
Quick Stats
De Quick Stats balk op je dashboard geeft de totalen weer van al je evenementen. Zo kan je direct zien hoeveel opbrengtsen al je evenementen al hebben opgebracht door de jaren heen. Alle aangemaakte evenementen worden opgenomen in de statistieken. Hiervoor moet een event niet actief zijn.
Active Events
In de tab active events kan je alle evenementen zien die momenteel actief zijn. Eens een evenement actief is, kan je ook zien voor hoelang dit evenement nog actief zal blijven. Zolang een evenement actief is kan je nieuwe rekeningen blijven toevoegen.
Eens de actieve periode voorbij is, gaat er geen data verloren. Je kan nog steeds alle data bekijken en exporteren door op testing te klikken. Je kan alleen geen nieuwe rekeningen meer toevoegen of bewerken.
Inactive Events
Via inactive events kan je filteren op alle evenementen die niet meer actief zijn. Zo kan je een overzicht bekijken van alle evenemten en indien gewenst via testing opnieuw de data opvragen per evenement.
All Events
De laatset tab geeft een overzicht van alle beschikbare evenementen weer. Zowel actieve als inactieve evenementen.